חדשות המוסיקה – 02.02.13

    דוד קליגר ויואב דילאון No Comments on חדשות המוסיקה – 02.02.13
    12:14
    22.05.24
    אתר קול חי No Comments on הרב נויגרשל משיב לבכיר אוניברסיטת ת"א: "אדם מופקר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חדש אלי לאופר מחרוזת פורים!

    פורים מגיע, ואלי לאופר מגיש אלבום חדש האזינו כאן לראשונה לקטע מתוך המחרוזת הראשונה מתוכו, כשהשיר הראשון חדש חדש "רצה" שמו אותו הלחין אלי והסולן הוא משה ויינטרוב …

     

    חדש אוריאל אקשטיין הנה מה טוב!

    הזמר אוריאל אקשטיין יוצא באלבום חדש "אהבת חינם", ואנו משמיעים לכם כאן לראשונה את השיר שפותח את האלבום "הנה מה טוב" אותו עיבד והלחין ידידינו יו"ר ועדת השופטים משה לאופר.

     

    חדש גד ובני אלבז ה' מלך!

    elbaz-hashem-500x500

    גד אלבז שחשף את אלבומו החדש "מילים של רוח", בתוכנית מוצ"ש חי יצא בסינגל מתוך האלבום אותו הוא מבצע יחד עם אביו בני אלבז "ה' מלך", את המילים כתב גד, על העיבוד וההפקה המוסיקלית הופקדו דני סיוון ואלעד עמק.

     

    חדש מב"ד עם יוסי גרין בברזיל שיר השלום!

    לא מזמן נערך ערב מיוחד בסאן פאולו לרגל 18 שנה לישיבת חב"ד שבברזיל עם מרדכי בן דוד ויוסי גרין, המפיק ירון לוי שלח לנו קטע נוסף להשמיע כאן "שיר השלום", מב"ד עם יוסי גרין, מקהלת שירה ותזמורת פריילאך.

     

    חדש אלעד שער זה הלב!

    500x439xshaer11-500x439.jpg.pagespeed.ic.ilFsPgNlJv

    הזמר אלעד שער יוצא בסינגל חדש וראשון מתוך אלבומו הרביעי, השיר נקרא "זה הלב" שגם אותו כמו רוב שיריו הוא כתב והלחין,על העיבוד הופקד ציקי זנתי, ועל ההפקה המוסיקלית אבירם ג'רפי שמספר לנו שצפויים עוד כמה פרוייקטים מעניינים… נחכה ונראה.

     

    חדש מישל כהן לרגע הרגשתי גיבור!

    נער הפלא בן ה-14 המתגורר בדימונה הלא הוא מישל כהן יוצא בסינגל ראשון "לרגע הרגשתי גיבור", מתוך אלבום הבכורה שלו. המילים והלחן של אור כהן, העיבוד וההפקה המוסיקלית של אורי אבני.

     

    חדש אליקם בוטה מקודשת!

    eliranelbaz-einiecha-500x434הזמיר אליקם בוטה מגיש מחדש את השיר הידוע "מקודשת", הלחן ספרדי, מילים: תמר אסנפי, העיבוד וההפקה המוסיקלית של עמוס כהן.

     

    חדש רונן שטרן אחד!

    רונן שטרן יוצא בסינגל שני מתוך אלבומו החדש שייקרא "לפני השמש", השיר נקרא "אחד", שיר שמחבר בין פינות אפלות לתוך מקצב אפריקאי סוחף , האלבום עצמו כולל עשרה שירים פרי עטו של שטרן והופק על ידי לני בן בשט.

     

    חדש אריאל זילבר העטלף והתרנגול!

    אריאל זילבר לא נח לרגע ויוצא בסינגל ראשון מאלבום חדש אותו כתב והלחין "העטלף והתרנגול" שמו, אלבום שכולו רוק יהודי במיטבו, כפי שמבטיח זילבר. על העיבוד וההפקה המוסיקלית יוני אמבר.

     

    מספר ידיעות נוספות:

    – ביום שישי הקודם התקיים באולם העצרת הכללית באו"ם טקס המרכזי לציון יום הזיכרון הבינלאומי לשואה. במהלך האירוע נשאו דברים מזכ"ל האו"ם, שגריר ישראל לאו"ם, ואורחים נוספים כשגולת הכותרת מבחינתינו אנו היא שהאירוע נחתם בתפילת קל מלא רחמים ושירת אני מאמין, מפי הזמר והחזן חיים דוד ברסון שייצג אותנו שם בכבוד רב, ועל כך מגיע לו באמת כל הכבוד!

    – יואלי גרינפלד עומד להוציא בימים הקרובים אלבום חדש ברגע שנקבל חומרים תשמעו גם כאן….

    – ארי גולדוואג יוצא בימים הקרובים אלבום חדש וברגע שיגיע לשולחנינו תוכלו לשמוע כאן…

     

    חדש שלמה ואברומי שמחה פנה לעלבון!

    והנה הגענו לפינת המזל טובים, נפצח באיחול מזל טוב באיחור לזמר שלמה שמחה שלפני כחודשיים חגג לבנו אברומי בר מצווה, וכפיצוי השגנו עבורכם ביצוע יפה של החתן ואביו לשיר 'פנה לעלבון' שהוקלט באולפן לכבוד השמחה.

     

    איחולי מזל טובים נוספים:

    למפיק לוי כנס שבמהלך השבוע הקודם חגגו לו יום הולדת 70, עם מיטב החזנים והאומנים בהיכל התרבות בנתניה, מזל טוב למלחין הדגול ר' הלל פלאי לרגל בר המצווה לבנו, מזל טוב למגיד השיעור של הדף היומי הגדול בעולם המשודר בקול חי הרב בנימין מילצקי שליט"א לרגל נישואי בתו – אמש, ואיחול מזל טוב נוסף לחתן יהודה מנדלוביץ המכונה אודי שקד לרגל נישואיו ביום חמישי האחרון, שיזכו לבנין עדי עד באושר ועושר.

    חדש יוסף חיים שוואקי משמח חתן וכלה!

     

    500x477xycshwekey-mesameach-500x477.jpg.pagespeed.ic.PTBxlbNVndאת פינתנו נסיים כרגיל עם סינגל השבוע שלנו…ואתם כבר מוזמנים להתרגל לשיר חופות חדש שידחוק הצידה לפחות לעת עתה את כל השירים שהכרתם עד כה, בשבוע שעבר התארח במוצ"ש חי יוסף חיים שוואקי ואמר שהסינגל שלו יהיה מוכן השבוע כשניסינו לחלץ ממנו עוד מידע על השיר וכו' הוא אמר שהוא לא יכול לספר הכל כדי כשזה ייצא יהיה לו מה לספר לנו, אז השיר "משמח חתן וכלה" יצא והושמע לראשונה בתוכנית מוצ"ש חי בה גם שוחחנו עם יוסף חיים על השיר החדש, על הלחן והעיבוד של השיר חתום יואלי דיקמן.

     



    0 תגובות